Ми допоможемо Вам організувати якісний та швидкий офісний переїздДобавлена: 19.01.2016Категория: Офис и переезд Переїзд в новий офіс завжди приємно радує, так як це показує розвиток і розширення компанії. Тим не менше, сам переїзд в новий офіс у багатьох асоціюється з тривалим і неприємним процесом, який вимагає витрати сил та енергії, а також часу. У цій статті ми детально розглянемо, як організувати офісний переїзд, щоб він пройшов швидко і без всяких проблем. Спочатку варто сказати, що офісний переїзд необхідно продумати пише http://www.rins.com.ua/pereezd-ofisa/kiev/. Важливою буде кожна дрібниця, тому почнемо з самого головного. Якщо був куплений новий офіс, напевно Ви вже знаєте, хто із співробітників, в якому кабінеті буде сидіти. Необхідно буде скласти детальний список співробітників і кабінетів, де вони будуть знаходитися. Після цього, кожен співробітник, упакувавши свої робочі речі, повинен буде про маркувати скриньку або коробку, написавши на ній своє прізвище кабінет, куди необхідно буде занести ту чи іншу коробку. Также читайте:
У великих компаніях багато людей, тому краще використовувати заздалегідь підготовлені бланки, які будуть наклеюватися на коробку і підписуватися. Це значно прискорить переїзд в новий офіс і скоординує дії вантажників. Якщо в офісі безліч тендітних речей, необхідно їх відокремити, і для них використовувати спеціальні коробки та ящики. До крихким речам також можна віднести комп'ютерну та оргтехніку. Їх варто упаковувати в ящики, в яких буде передбачена амортизація, як пухирчастої плівки, картону та захисних кутників.
Організовуючи переїзд у новий офіс, варто також передбачити ситуації, коли коробка може бути немаркованої. Щоб не зупиняти переїзд, можна в новому офісі виділити спеціальну кімнату, в яку будуть заноситися всі непідписані ящики та коробки. Це дуже зручно і ефективно, з точки зору економії часу під час переїзду. Особливу увагу виділіть перевезення важливих паперів і документації. Розподіліть всю документацію між співробітниками компанію, доручивши кожному довести певний обсяг важливої документації. Так ви будете знати, що документи в надійних руках, і нікуди не пропадуть.
Щоб переїзд пройшов успішно і швидко, необхідно звертатися до фахівців, які допоможуть вам його організувати. Починаючи тільки планувати переїзд, можна запросити одного з представників компанії "RiNS" по організації переїзду з метою отримати додаткову консультацію чи пораду. Ми допоможемо Вам звернути увагу на деякі деталі і моменти, які стануть ключовими в переїзді офісу. Адже, офісний переїзд досить об'ємний, тому, щоб його здійснити якомога швидше, необхідно велику кількість техніки і вантажників. Нам Ви також можете довірити складання та розбирання меблів. Спланувавши все заздалегідь і довіривши переїзд професіоналам від компанії "RiNS", Ви і не помітите, як будете освоювати приміщення нового офісу разом зі старими речами. До речі, переїзд у новий офіс, це відмінна можливість придбати нові меблі, оргтехніку та інші речі, які допоможуть загального трудового процесу. Офісний переїзд на сьогоднішній день доступна можливість змінити старий офіс і розширити обсяги компанії. |