Як перевезти офіс?Добавлена: 08.01.2016Категория: Офис и переезд Ви вирішили перевезти свій офіс в нове приміщення? Як досвідченому керівникові вам, найімовірніше, не складе праці спланувати переїзд до найдрібніших деталей. Але планування - це теорія, а сам процес переїзду - практика. А практика показує, що здійснити такий переїзд власними силами, супроводжується великою кількістю труднощів пише http://www.rins.com.ua/ Також читайте: Офисный переезд – 6 основных правил Переїзд офісу, неважливо на яку відстань, зажадає від вас і ваших підлеглих, злагоджених і згуртованих дій, необхідно задіяти весь колектив. А це означає, що на час (невідомо який) всі ви забудете про свою основну роботу. Пакувальні матеріали, транспорт доведеться шукати самому. Все в комплексі призведе до значних витрат і фінансових втрат. На цьому тлі звернення за допомогою в спеціалізовану (мувінгову компанію буде виглядати вже не стільки накладних. Также читайте:
Якщо розсудити тверезо, то краще, виконуючи свою роботу із задоволенням, спостерігати, як інші професійно виконують свою.
Отже, почнемо. У вашому офісі, за час роботи у старому приміщенні, накопичилася величезна кількість всіляких речей. Щось з цього є необхідним для роботи, щось символізує різні приємні моменти життя колективу, що є своєрідним талісманом. Але так само тут знаходиться безліч речей, які стали вже абсолютно непотрібними і їх без приводу просто шкода викинути. У такому разі переїзд - це той самий момент, коли для цього настав час. Процедуру збору речей та документації краще всього доручити працівникам офісу, вони самі знають, що їм знадобиться на новому місці, і успішно проведуть "ревізію". Крім того, тим самим ви зменшите свої витрати. Відсортовані речі слід упакувати і дочекатися приїзду вантажників. Потрібні речі вони переправлять в новий офіс, непотрібні - утилізують (в більшості випадків це входить в список послуг мувінгових компаній).
Подальші дії вантажників не будуть вимагати ніякого втручання з вашого боку, якщо це представники компаній, які дорожать своєю репутацією, звичайно. Вони самі упакують ваші офісні меблі та техніку, акуратно занурять і закріплять їх у транспортному засобі, доставлять на нове місце, розмістять усі відповідно до заздалегідь обумовленої плануванні. Вашим працівникам залишиться тільки розставити свої речі і приступати до роботи на новому місці. Оточивши ситуацію, ми бачимо наступне:Новий офіс обладнаний, всі речі доставлені в кращому вигляді, колектив працює. Чого ще може бажати грамотний і турботливий керівник? |