Розберемо три питання для VIP-переїзду.Добавлена: 07.10.2015Категория: Офис и переезд Які нюанси слід урахувати при підготовці переїзду керівника? Як вибирати перевізника для VIP-переїзду? Служба безпеки як-то бере участь у подібного роду переїздах? З нашого досвіду, керівникам вкрай важливо переїхати з одного кабінету в інший дуже швидко, без будь-яких пошкоджень і, бажано, зберігши звичний порядок речей. У той же час, майно в кабінетах керівників набагато складніше, ніж у кабінетах рядових співробітників, і перевезти його швидко – не найпростіше завдання. Основні особливості кабінету керівника – це дорога, важка, негабаритная і досить складна в збірці і розбиранні меблі. А крім цього, наявність значної кількості дрібних і дорогих предметів інтер'єру: колекційні статуетки, вази, набори елітного алкоголю і посуду. Щоб здійснити переїзд кабінету керівника як можна швидше, ми рекомендуємо вибирати підрядника (мувінгову компанію), фахівці якої володіють належною кваліфікацією та досвідом роботи з такого роду майном.Также читайте:
Їх кваліфікація повинна дозволяти їм швидко і чітко розбирати, переміщати і збирати меблі такого формату. Погодьтеся, розібрати складний стіл керівника, винести з кабінету 4-х метрову брифінг-приставку вагою 400 кг і спустити її вручну, наприклад, з 7-го поверху – це не те ж саме, що розібрати простий стіл рядового офісного співробітника вагою 35-40 кг і перевезти його в звичайному ліфті. Уточніть у підрядника, якщо у фахівців компанії такий досвід, з якою меблями доводилося працювати, як часто. Паралельно задайте аналогічні питання представникам клієнтів мувінгової компанії. Не бійтеся уточнювати деталі, адже час вашого керівника – безцінне, а вартість меблів у кабінеті керівника часто перевищує річний оборот невеликий мувінгової компанії.
До речі, для забезпечення схоронності майна, а також для того, щоб мати можливість чітко встановити вину підрядника в разі пошкоджень, настійно рекомендуємо розмежовувати доступи співробітників перевізника і будь-яких інших служб у приміщення. Часто компанії намагаються організувати переїзд в не зовсім відремонтовані приміщення, і співробітники мувінгової компанії змушені перебувати в одному приміщенні з бригадою ремонтників. Ілюзія економії часу, а на ділі все навпаки - переїзд затягується, тому що ремонтники заважають муверам розставити меблі і розкласти речі. А співробітники мувінгової компанії, у свою чергу, заважають ремонтникам зашпаклювати та доклеїти... Виникає взаємне незручність.
Наявність цінних речей і предметів інтер'єру в кабінеті керівника зобов'язує адміністративного директора звернути особливу увагу на відповідальність підрядника. Передбачте наявність матеріальної відповідальності за збереження майна в рамках договору. Крім цього, вибирайте підрядника, практикуючого страхування перевезеного майна, а також має поліс страхування відповідальності перед третіми особами.
|