Міністр інфраструктури вручив відзнаки військовослужбовцям Держспецтрансслужби, які задіяні у відновлювальних роботах на ДонеччиніДобавлена: 06.08.2014Категория: Транспортные услуги Вже другий міст навели військові Держспецтрансслужби Міністерства інфраструктури в зоні АТО. Довжина тимчасового понтонного наплавного мосту сягає 65 метрів. Військові 194 понтонно-мостового загону проклали міст через річку Сіверський Донець замість вщент зруйнованого бойовиками стаціонарного. Перевіряли на міцність водну переправу Міністр інфраструктури Максим Бурбак, Голова Адміністрації Держспецтрансслужби, генерал-лейтенант Микола Мальков та інші високопосадовці під час інспекційної поїздки на Донеччину . «Переправа міцна, здатна витримувати навантаження в десятки тон одночасно. Вона слугуватиме для пропуску як цивільної техніки, так нею спокійно можуть проходити військові колони» - зазначив генерал-лейтенант Микола Мальков. При чому водіям відтепер не потрібно здійснювати об’їзд шляху в десятки кілометрів.
Відвідали високопосадовці і попередній міст, 70-ти метровий через річку Казенний Торець, який понтонери теж звели в рекордно короткі терміни, всього за кілька діб.
Также читайте:
Перед тим, як облаштувати міст територію ретельно перевірили сапери Держспецтрансслужби, які вже давно працюють у Слов’янську, виявляють та знешкоджують вибухові предмети.
Понтонні наплавні мости наводяться у визначених ділянках місцевості спеціалістами Держспецтрансслужби за дорученням Міністра інфраструктури Максима Бурбака. А самі водні переправи взяті з майна наплавного залізничного мосту НЗМ-56. ДовідковоПонтонний міст – тимчасова споруда, що служить для переправи переважно через річки. Основне застосування понтонних мостів - організація переправ через водні перешкоди при аварії абопід час ремонту постійних мостів, у військовій справі, при ліквідації наслідків стихійних лих тощо. Перевагою понтонних мостів є швидкість монтажу та їх мобільність: вони можуть транспортуватися як по воді, так і суходолом у розібраному стані. НЗМ-56 призначений для наведення залізничних наплавних мостів та влаштування поромних переправ через широкі і глибоководні перепони не лише автомобільного, а й залізничного транспорту.
Міст складається з 90 секцій, які збираються в повний комплект максимальною довжиною 531,8 м. Він використовується не лише в інтересах оборони, а і в мирний час при будівництві позакласних і великих мостів, а також в умовах ліквідації наслідків техногенних та природних катастроф.
Матеріал сайта http://www.kmu.gov.ua/
|