(044) 227-42-56

(096) 296-65-12

(050) 766-43-53

(093) 271-31-13

Вход / Регистрация   Добавить объявление
Грузоперевозки Переезд квартиры Перевозка мебели Переезд офиса Грузчики Упаковка Аренда Упаковки
Новости по теме: Офис и переезд
Регион
г.  
Грузоподъемность авто
до тонн
Размер грузового отсека
до м3
до длина, м
до ширина, м
до высота, м
Цена в грн. за час работы
за автомобиль
за грузчика
Новости по темам
Горячие материалы:
Фитодизайн с доставкой на дом
Дата публикации: 2019-07-02

Аренда автомобиля в Киеве – удобная и востребованная услуга
Дата публикации: 2019-06-23

Как выбрать постельное белье для себя с доставкой
Дата публикации: 2019-06-15

Контроль топлива на предприятии, зачем нужно gps слежение
Дата публикации: 2019-06-01

Как недорого перевезти и купить постельное белье достойного качества?
Дата публикации: 2019-05-27

Перевозка двуспальной кровати, наши рекомендации
Дата публикации: 2019-05-11

Сколько стоит чип тюнинг грузовых автомобилей?
Дата публикации: 2019-03-29

Рефрижераторные грузоперевозки. В чём преимущества услуги?
Дата публикации: 2019-03-24

Перевозка мебели для офиса
Дата публикации: 2019-03-16

Международные грузоперевозки
Дата публикации: 2019-03-11

Як перевезти офіс?

Як перевезти офіс?


Добавлена: 08.01.2016Категория: Офис и переезд
Ви вирішили перевезти свій офіс в нове приміщення? Як досвідченому керівникові вам, найімовірніше, не складе праці спланувати переїзд до найдрібніших деталей. Але планування - це теорія, а сам процес переїзду - практика. А практика показує, що здійснити такий переїзд власними силами, супроводжується великою кількістю труднощів пише http://www.rins.com.ua/


Також читайте:

Офисный переезд  – 6 основных правил

Переїзд офісу, неважливо на яку відстань, зажадає від вас і ваших підлеглих, злагоджених і згуртованих дій, необхідно задіяти весь колектив. А це означає, що на час (невідомо який) всі ви забудете про свою основну роботу. Пакувальні матеріали, транспорт доведеться шукати самому. Все в комплексі призведе до значних витрат і фінансових втрат. На цьому тлі звернення за допомогою в спеціалізовану (мувінгову компанію буде виглядати вже не стільки накладних.
Также читайте:
Як перевозити крихкі речі?
Переїзд, цей захід важке – і морально, і фізично. Ну а якщо постраждали деякі речі, нехай навіть не дуже цінних, але дуже дорогі саме для вас - стрес ...
Использование подъемника гидравлического в работе грузчиков, существенно облегчает выполнение поставленной задачи
Работа грузчика кажется стандартной — бери больше, неси дальше. Такой принцип работы любого склада, где время играет решающую роль. В работе грузчика ...
Як правильно возити дитину в машині
Окремою темою для розмови в колі автомобілістів є питання, як перевозити дітей. Адже, так чи інакше, перевезення дітей зачіпає багатьох водіїв. І, без...
Якщо розсудити тверезо, то краще, виконуючи свою роботу із задоволенням, спостерігати, як інші професійно виконують свою.

Отже, почнемо. У вашому офісі, за час роботи у старому приміщенні, накопичилася величезна кількість всіляких речей. Щось з цього є необхідним для роботи, щось символізує різні приємні моменти життя колективу, що є своєрідним талісманом. Але так само тут знаходиться безліч речей, які стали вже абсолютно непотрібними і їх без приводу просто шкода викинути. У такому разі переїзд - це той самий момент, коли для цього настав час. Процедуру збору речей та документації краще всього доручити працівникам офісу, вони самі знають, що їм знадобиться на новому місці, і успішно проведуть "ревізію". Крім того, тим самим ви зменшите свої витрати. Відсортовані речі слід упакувати і дочекатися приїзду вантажників. Потрібні речі вони переправлять в новий офіс, непотрібні - утилізують (в більшості випадків це входить в список послуг мувінгових компаній).


Подальші дії вантажників не будуть вимагати ніякого втручання з вашого боку, якщо це представники компаній, які дорожать своєю репутацією, звичайно. Вони самі упакують ваші офісні меблі та техніку, акуратно занурять і закріплять їх у транспортному засобі, доставлять на нове місце, розмістять усі відповідно до заздалегідь обумовленої плануванні. Вашим працівникам залишиться тільки розставити свої речі і приступати до роботи на новому місці.

Оточивши ситуацію, ми бачимо наступне:


  • ви витратили мінімум часу і сил на переїзд;

  • вам не довелося надовго зупиняти роботу офісу;

  • ви понесли мінімальні фінансові втрати, навіть витратившись на мувінгову компанію;

  • психологічний клімат колективу і ваше здоров'я побічними моментами переїзду не затьмарені.

  • Новий офіс обладнаний, всі речі доставлені в кращому вигляді, колектив працює. Чого ще може бажати грамотний і турботливий керівник?



    Страницы:
    1
    2
    3