(044) 227-42-56

(096) 296-65-12

(050) 766-43-53

(093) 271-31-13

Вход / Регистрация   Добавить объявление
Грузоперевозки Переезд квартиры Перевозка мебели Переезд офиса Грузчики Упаковка Аренда Упаковки
Новости по теме: Общество и переезды
Регион
г.  
Грузоподъемность авто
до тонн
Размер грузового отсека
до м3
до длина, м
до ширина, м
до высота, м
Цена в грн. за час работы
за автомобиль
за грузчика
Новости по темам
Горячие материалы:
У пошуках вигідного автокредиту на вантажний автомобіль
Дата публикации: 2019-01-20

Выбираем компьютерный стол с перевозкой мебели
Дата публикации: 2019-01-13

Где купить жалюзи в Харькове с доставкой от производителя?
Дата публикации: 2018-12-15

Перевозим краску
Дата публикации: 2018-11-21

Как правильно выбрать и перевезти жалюзи
Дата публикации: 2018-11-16

Особенности подбора авто на американских аукционах
Дата публикации: 2018-09-15

Как выгодно продать грузовое авто
Дата публикации: 2018-08-19

На что обращать внимание при выборе ГБО: бренд, цена или рекомендации установщиков
Дата публикации: 2018-05-21

Офисный переезд без хлопот в Киеве
Дата публикации: 2017-12-25

Застраховать груз и как получить страховку
Дата публикации: 2017-11-15

Секрети ФБР, як сподобатися будь-якій людині

Секрети ФБР, як сподобатися будь-якій людині


Добавлена: 24.08.2015Категория: Общество и переезды

Існує золоте правило, користуючись яким можна розташувати до себе будь-якої людини


Професор психології Джек Шафер (Jack Schafer) довгі роки працював спеціальним агентом ФБР. У багатьох секретних операціях йому доводилося включати чарівність по клацанню, пише Лайфхакер. Джек говорить, що є золоте правило, користуючись яким можна розташувати до себе будь-якої людини. І звучить воно так: "Примусьте співрозмовника сподобатися самому собі".

Зробите помилку

Коли Джек Шафер починає вести курс лекцій у нового потоку, він як би ненароком робить помилку у вимові якого-небудь слова і дозволяє студентам виправити себе. "Я роблю вигляд, що збентежений, дякую за уважність і виправляю помилку", — каже Джек.

Цей прийом він використовує, щоб досягти трьох цілей. По-перше, коли студенти виправляють помилку викладача, це дозволяє їм почувати себе більш впевнено. По-друге, вони починають більш вільно спілкуватися з наставником.

Также читайте:
Компанія РіНС почала співпрацювати з меблевою фабрикою Flash Nika
Меблева фабрика Flash Nika є одним з найбільших підприємств у галузі на території нашої країни. Підприємство було створено в 2004 році і з дня свого з...
Европейские и южнокорейские шины.
В этой статье речь пойдет о третьем виде зимней резине, а конкретно о европейских шинах, или самых жестких. Эта резина нужна тем автовладельцам, котор...
Населенню компенсують 70% витрат на термомодернізацію
Постанова також передбачає підвищення граничних сум відшкодування позичальникам частини суми кредитів, взятих на енергоефективне обладнання і матеріал...
По-третє, вони дозволяють собі помилятися.

Цей же прийом можна використовувати, щоб розташувати до себе будь-якої людини. Помиляйтеся, показуйте свою не ідеальність, дозволяйте людям виправити себе. І вони будуть розташовані до вас.

Зробіть комплімент від третьої особи

Іноді прямі компліменти звучать надто нав'язливо. Багато людей не готові їх приймати або відчувають дискомфорт. В таких випадках краще використовувати комплімент від третьої особи.

Наприклад, ви хочете попросити що-небудь у бухгалтера Ефросиньи Степанівни і для цього підходите до неї з такою фразою: "Єфросинія Степанівна, я тут розмовляв з начальником відділу кадрів, і він сказав, що, на його думку, ви кращий працівник нашої компанії!".

Не обов'язково, звичайно, хвалити якісь професійні якості, можна і особисті. Наприклад, так: "Єфросинія Степанівна, начальник відділу кадрів сказав, що на минуле 23 Лютого ви спекли такі млинці! Він досі згадує, які вони були смачні".

Не забутьте поспівчувати

Звичайно, людей набагато сильніше їх цікавить власна персона, ніж будь-яка інша. І це цілком нормально.

Ви заведете більше друзів за два місяці, якщо будете проявляти щирий інтерес до людей, ніж за два роки спроб зацікавити їх собою.

Дейл Карнегі

Ще люди люблять співчутливі висловлювання. Що мається на увазі під "співчутливими"? Кожній людині приємно знати, що його уважно слухають і поділяють з ним його емоції. Звичайно, якщо людина починає розповідати про те, що у нього був важкий день, не варто падати ниць і говорити: "Який жах, ах ти бідна лапонька!" Особливо якщо це ваш начальник.

Цілком підійде звичайне висловлювання типу "У вас сьогодні був непростий день. З ким не буває". Або, наприклад, можна резюмувати так: "Ви хочете сказати, що сьогодні ви абсолютно задоволені тим, як у вас йдуть справи. Це здорово".

Ми повинні переконати співрозмовника, що ми поділяємо його почуття і розуміємо його. При цьому, якщо ви намагаєтеся підтримати людину, не треба точно відтворювати його слова. Співрозмовник може насторожитися: його мозок сприйме повторення як аномалію.

Забезпечте само похвалу

Як ми вже говорили, між звичайним компліментом і лестощами дуже тонка грань, тому краще зробити так, щоб співбесідник сам себе похвалив. Наприклад, хтось розповідає таку історію: "Для того щоб закрити цей проект я працював по 60 годин на тиждень". Тут можна сказати: "Так, напевно, треба володіти залізною волею і відповідальністю, щоб працювати по 60 годин на тиждень". Майже гарантовано — співрозмовник відповість щось типу "Так, мені довелося постаратися, щоб здати цей проект вчасно. Я, звичайно, відмінно попрацював. Тут нічого не скажеш".

Уміння зробити так, щоб чоловік сам себе похвалив, — це фігура вищого пілотажу. Практикуйте її, робіть людям приємне. І ви обов'язково сподобаєтеся.

Просіть про послугу

Знамениті слова Бенджаміна Франкліна: "Той, хто одного разу зробив вам добро, охочіше знову допоможе вам, ніж той, кому ви допомогли самі". Цей феномен відомий як ефект Бенджаміна Франкліна. Людина, яка надає люб'язність іншій людині, виростає у власних очах. Тобто якщо ви хочете сподобатися людині, то краще не робити послугу йому, а попросити про послугу його самого. Звичайно, не варто зловживати проханнями про допомогу.

Як правильно зауважив вищезгаданий Франклін: "Гості, як риба, починають погано пахнути на третій день". Те ж саме стосується людей, які занадто часто просять про послуги!





Страницы:
1
2
3