Кошмари київських маршруток: за кермом знаходять п'яних водіїв, а від автобусів відпадають колеса (інфографіка) Добавлена: 02.07.2015Категория: Общество и переезды
ДАІ цілий місяць перевіряла перевізників ДАІ Києва закінчила перевірку столичних маршруток і автобусів. Результати невтішні: водії сідають за кермо напідпитку, їздять з поламаними колесами і порушують правила. П'ЯНІ. Операція "Автобус-2015" тривала місяць. За цей час перевірили понад 4 тисяч транспортних засобів, які перевозять пасажирів. І далеко не всі здали іспит на п'ятірку
Найстрашніше, що водії не тільки нехтують ПДР, але деякі сідають за кермо п'яними. Таких за місяць зловили 10 осіб. "Наприклад, на пр. Глушкова інспектор зупинив маршрутку "Богдан" з пасажирами. Водія попросили пред'явити документи і почули від нього різкий запах спиртного. Пройти перевірку на алкоголь при свідках чоловік відмовився, розповідаючи, що він вживав напередодні. Тим не менш, водія від керування транспортом усунули. Його долю вирішить суд", — розповіли нам в ДАІ Києва. Правда, водії яких компаній здійснюють такі кричущі порушення, не називають. До речі, у 2014 році під час такої ж акції спіймали 24 п'яних водіїв, і порушень правил було вдвічі більше. Але операція тривала не один місяць, а два. "Караємо і компанії, де працюють шофери. Їм виносяться приписи, а комунальна служба перевезень навіть може позбавити їх ліцензії", — кажуть правоохоронці. ПРИМІСЬКІ. Не краща ситуація і з маршрутками Київської області. Там за місяць встигли перевірити понад 2,5 тисячі автобусів і склали 1407 адмін. протоколів. Серед пасажирських автобусів виявили 150 несправних, а значить, потенційно небезпечних для життя пасажирів. "Зафіксували один випадок, коли водій керував маршруткою в стані наркотичного сп'яніння. П'ять випадків, коли водії виходили на маршрут у нетверезому стані", — розповіли в ДАІ Київської області. До речі, покарання за це — штраф до 5959 грн, також можуть позбавити прав на 2 роки або накласти адмін. арешт на 10 діб.
Читайте також:
СКАРГИ. Кияни ж кажуть, що перевірятимуть транспорт потрібно не один раз, а весь рік. "Днями на зупинці поруч з метро "Житомирська" спостерігала таку картину: люди ще не увійшли в автобус, а водій вже почав закривати двері і рушив з місця. Придавило мінімум трьох пасажирів", — говорить киянка Валентина Карєва. МЕДОГЛЯДИ. За правилами, в кожній компанії, що займається перевезенням пасажирів, на початку робочого дня повинні перевіряти водіїв і транспорт. Але деякі перевізники ставляться до цього відповідально, а інші дивляться на все крізь пальці. "У нас працюють 8 механіків і 4 медика. Останні не тільки водіїв перевіряють, але і слюсарів, працівників СТО. Що стосується техогляду машин, то він робиться і вранці, і ввечері. Якщо хтось прийде на роботу напідпитку, в перший раз його чекає догана і штраф. Якщо подібне повториться — звільнення. Але як перевірки проходять у інших, мені сказати складно", — каже директор компанії-перевізника "Союз-авто" Юрій Нестерчук. Встановлять антиалкогольні замки Боротися з пияцтвом за кермом у Києві будуть з допомогою нових технологій. Вже восени в деяких маршрутках за кошти благодійників встановлять алкозамки: пристрої, які не пустять водія за кермо, якщо він вживав. "Алкозамки з'являться в машинах на шести маршрутах: №№ 587, 231, 463, 544, 194, 582. Працює система просто: прилад вбудований в систему авто, на панель виводиться тільки спецтрубочка. Водій, сідаючи за кермо, повинен в неї подихати. Якщо він вживав спиртне, машина не заведеться", — розповіли нам у Фонді сприяння безпеці дорожнього руху, який організував соц. проект. Перехитрити пристрій (попросити кого-то подихати замість себе) водії не зможуть: алкозамок "просить" повторної перевірки, під час руху. "Думаю, це хороший спосіб контролювати водіїв, хоча вони у нас і так щодня проходять медогляд", — говорить заступник директора компанії-перевізника Артур Чурбатов. У ДАІ Києва таку ініціативу підтримують.
|